11:57 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هلدینگ خلیج فارس

نقشه جمع‌آوری طلاهایی که سوزانده می‌شود کجاست؟
پایگاه خبری راد: سوزاندن طلا، اصطلاحی است که چندی پیش وزیر نفت آن را به گازهای همراه نفت اطلاق کرد و از جمع آوری این گازها تا پایان دولت دوازدهم خبر داد. در این راستا آخرین اخبار حاکی از آن است که مطالعات مفهومی قراردادهایی که برای جمع آوری گازهای همراه امضا شده به پایان رسیده و زمان اجرای پروژه‌ها نزدیک است.
شرکت‌ها ۴۵ روز فرصت دارند سود سهام عدالت را بپردازند
پایگاه خبری راد: شرکت‌های سرمایه‌پذیر مجموعاً بابت سود سهام عدالت قرار است ۴,۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کنند. این شرکت‌ها تاکنون حدود ۱,۹۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ را پرداخته‌اند و اکثر آنها تا پایان سال باید مبالغی که به عنوان سود سهام در مجمع عمومی تصویب شده را به سهام‌داران بپردازند.
پیدا شدن مقصر گرانی روی دور باطل!
پایگاه خبری راد: اقلام مختلف مورد نیاز مردم از ظروف یک بار مصرف گرفته تا لوازم‌التحریر طی ماه گذشته یا افزایش قیمت داشته اند یا نایاب شده‌اند. مشکلی که مانند یک کلاف سردرگم پیدا کردن منشا آن ناممکن است. به طوریکه زمانی که برای جست‌وجوی منبع مشکل در راه عرضه‌کنندگان مواد اولیه و تولیدکنندگان قدم می‌گذاریم به بن‌بست می‌خوریم، زیرا نه‌تنها کسی مشکل را گردن نمی‌گیرد، بلکه انگشت اتهام خود را به سوی دیگری دراز می‌کند.
اجرای دستور روحانی توسط زنگنه
پایگاه خبری راد: یکی از دستورات رییس‌جمهوری به وزیر نفت جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت بود که این وزارتخانه طی سال‌های گذشته اقداماتی را در این راستا انجام داده است که یکی از مهمترین و جدیدترین آن‌ها امضای دو قرارداد است که با اجرای کامل آن، دیگر در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد گاز مشعل وجود نخواهد داشت.
بهره‌برداری از پتروشیمی‌های ایلام و لردگان تا پایان سال
پایگاه خبری راد: پیش بینی می‌شود دو طرح پتروشیمی های ایلام و لردگان تا پایان سال با بودجه ٤.٥میلیارد دلاری به بهره برداری برسد.
سود سهام عدالت سال ۹۶ بیشتر از سال ۹۵
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه امروز و فردا برای تعدادی از مشمولان سهام عدالت سود پرداخت می‌شود گفت که سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ نسبت به سال مالی ۱۳۹۵ بیشتر است.
رد پای گرانی آب‌معدنی در بورس کالا
پایگاه خبری راد: در سه ماهه اول سال گذشته تقاضا برای محصولات پلیمری در بورس کالا یک میلیون و ۶۴۸ هزار تن بوده است که این میزان در سال جاری به ۴ میلیون و ۵۷۳ هزار تن رسیده و از دو برابر هم بیشتر شده است.
ارائه ارز صادراتی پتروشیمی‌ها در سامانه نیما از ۷۷۰۰ تا ۸۰۸۰ تومان
پایگاه خبری راد: شرکت‌های پتروشیمی که یکی از منابع اصلی ارزآوری برای ایران محسوب می‌شوند، همواره در تصمیمات ارزی دولت نقش کلیدی داشته و عملکرد آن‌ها در بازار تاثیرگذار است. در این راستا بعد از آن‌که این شرکت‌ها بر اساس سیاست جدید ارزی، موظف شدند ارز صادراتی خود را با نرخ ۴۲۰۰ تومانی در سامانه نیما عرضه کنند، بر اساس بسته جدید ارزی که حدود دو هفته قبل رونمایی شد، آن‌ها موظف شدند ارز خود را در بازار ثانویه عرضه کنند؛ ارزی که گفته می‌شود هر لحظه یک قیمت دارد.
مقدار توزیع سود به نظر بورس و حسابرس بستگی دارد
پایگاه خبری راد، امروز پنج درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس برای اولین بار در بورس عرضه شد؛ مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در این مورد گفت: اینکه واقعا در مجمع سهامداران چقدر سود در مجمع توزیع شود به صورت های مالی به نظر حسابرس و حتی نظر بورس بستگی دارد.
هیجانی و کوتاه‌مدت وارد بازار بورس نشوید
پایگاه خبری راد: یک تحلیل‌گر بازارهای مالی از افراد خواست در شرایط کنونی و هیجانی بازار بورس از سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در این بازار خودداری کنند.
مواد غذایی بدون بطری ماندند!
پایگاه خبری راد: کمبود بطری برای بسته‌بندی مواد غذایی اعم از آب معدنی و آشامیدنی، روغن، نوشابه و ماءالشعیر برای این صنایع دردساز ساز شده و به گفته تولیدکنندگان این بخش آنها را با بحران مواجه کرده است، چراکه محصول تولید شده ظرف برای بسته‌بندی و عرضه در بازار ندارد!
معاون وزیر نفت:صنعت حفاری چاه نفت در پی بازار جدید و همکاری بین المللی باشد
پایگاه خبری راد- معاون وزیر نفت گفت: صنعت حفاری ایران باید به دنبال بازارهای جدید و همکاری های بین المللی باشد و استفاده از الگوی مدیریت سنتی در این مجموعه به هیچ عنوان توجیهی ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد